هتل های آنتالیا
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

هتل پرلامری آنتالیا

هتل پرلامری آنتالیا

این هتل در تور لحظه آخری آنتالیا یکی از هتل های پنج ستاره آنتالیا می باشد که در موقعیت جغرافیایی خوبی قرار دارد . این هتل تا مرکز شهر حدود 500 متر و تا فرودگاه 28 متر فاصله دارد و در اطراف آن فروشگاه ها و مراکز تفریحی متعددی ویزه میهمانان تور آنتالیا 94 وجود دارد . ساختمان این هتل 8 طبقه بوده و دارای 60 اتاق می باشد . امکانات هتل شامل : لابی با پذیرش ۲۴ ساعته ، تهویه‌ی مطبوع ، صرافی ، کافی شاپ ، بار ، رستوران ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 ، اتاق کنفرانس ، اینترنت بی‌سیم ، پارکینگ ، خدمات سرو غذا در اتاق ، خشک‌شویی و خدمات پزشکی استخر ،سونا و جکوزی اشاره کرد می باشد . از امکانات اتاق ها نیز می توان به : تلویزون برای میهمانان تور لحظه آخری آنتالیا، ماهواره ، میزکار ، حمام و اتاق های 4 ستاره این هتل دارای خط تلفن مستقیم ، گاوصندوق ، مینی‌بار ، دسترسی به اینترنت ، سیستم تهویه‌ی مطبوع هوا و تراس اشاره کرد . این هتل دارای صبحانه مفصل می باشد و برای ناهار و شام با غذاهای محلی پذیرای مهمانان خود است . گردشگران تور آنتالیا می توانند در این هتل اقامت خوبی داشته باشند .


 هتل بلو همیل آنتالیا

این هتل در تور لحظه آخری آنتالیا که در منطقه کمر واقع شده است جزو هتل های چهار ستاره آنتالیا می باشد و یکی از هتل های مجلل آنتالیا به شمار می رود . 

هتل بلو همیل آنتالیا

این هتل دارای امکاناتی برای میهمانان تور آنتالیا 94 نظیر : رستوران و بار , سالن بدنسازی , سونا و جکوزی , سالن ماساژ , سالن کنفرانس , استخر روباز و پوشیده , صرافی , لاندری , فروشگاه و ... می باشد . اتاق های این هتل ویژه میهمانان تور آنتالیا پاییز 94 شامل اتاق های استاندارد ، اتاق خانواده است که این اتاق ها دارای : تلویزیون ، ماهواره ، تلفن ، مینی بار , حمام , صندوق امانات , سیستم تهویه مطبوع , روم سرویس 24 ساعته , گاو صندوق ویژه میهمانان تورآنتالیا و ... می باشند .
مطالب مرتبط:





:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های آنتالیا,هتل های آنتالیا, بهترین هتل های آنتالیا , هتل های ارزان آنتالیا , هتل های مجلل آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مریم
ت : دو شنبه 4 آبان 1394
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی